Fredag

Idag vakna vi klockan 4 av att de va någon som låg och tjattra och tjattra i sängen :)
Morgonpigg vår lilla kille.
Efter mat och försök till somna om gav jag upp och gick upp med han så Simon får sova en timme till innan de är dax för jobb för han .
Har tänt alla ljus här hemma för att göra de bästa av allt, laddat kaffe bryggaren.
Känns lite tidigt att starta den :)

Igår vart de ett spinningpass och avsluta med coreboll ..
Jävlar i min låda, jag har inga magmuskler :)

När jag kom hem hem så hetsåt jag två bullar och gick och la mig.:)
Hade vart sugen på bullar hela dagen men hållt mig till planen:)
Men sen kunde jag inte stå emot så tryckte i mig två ;)
Idag är de fredag:)
Jag tänkte laga kött, kantarellsås och råstekpotatis till kvällen !!
Mums ❤
Sen blir de idol .

I helgen har vi inga planer .
Eller jag har, jag vill att vi åker till sågmyra på lördag och handlar lite.
Söndag är de aerostep som gäller :)
Eller jag vet inte :)
Den som lever få se :) 

Ha en bra helg ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0