Måndag

Äntligen är hon tillbaka !
Hon förgyller min vardag och jag älskar hennes fundering och uttryck så jävla mycket . 
Jag önska man spela in allt här hemma .
Hennes ansiktsuttryck och kommentarer.

Jag: Nelly vill du vara tomte eller lucia på julkorten?
Nelly: Ne jag vill vara en tärning jag !
Antar hon menar tärna ;)

Hon är så jäkla härlig den tjejen.
Hon är även så himla duktig .
Hon sover i sin säng utan minsta lilla problem.
Antar hon gör lika hos sin pappa också.
Hon anpassar sig så fruktansvärt bra.
Hon har haft många olika hem den flickan... 
Blir alldeles varm inom mig när jag tänker hur stolt jag är över henne !
Älskade underbar unge !!! 

Idag fick jag och Noel besök av Lisa och hennes "lilla" bebis ;) 
Mycket trevligt med lite kaffesällskap.
Har inte gjort så himla mycket mer idag.
Tvättat och plockat och tagit en promenad.
Nu på kvällen tröck jag i mig en brieost och ett tuc sour cream and onion kexpaket!!
Mycket nödvändigt vill jag meddela !
Eller så inte men förjävligt gott :) 

Ne nu äre dax att sova ! 

Gonatta 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0