Noel

Onsdag börja som en helt vanlig dag.. Men sluta helt oväntat :)
Jag lämna Nelly på dagis och åkte och handla för att baka lite till till kalset. Tog en promenad med Sandra runt hammarn och käka lunch på Hanssons ..
Åkte hem och klippte gräset och tog cykeln för att hämta Nelly ..
Hade rätt mycket samandragningar på em .. Va ute och bada i pool och sola.. Gick in och åt sen åkte vi och kolla på balen .. På balen kände ja att de va något som va tok, men kunde inte sätta fingret på vad ..
Va iaf kvar på balen och kolla men sa att mamma inte fick åka en förns ja varit en och provat bajsat ;) åkte hem och ja besluta att Nelly fick följa med mamma hem ..
Gick på toa, duschade osv .. Va inte säker på om de va värkAr eller inte ..
Ringde iaf förlossningen ..
Ja bestämde att de va lika bra att åka in och kolla eftersom de gick så fort med Nelly våga ja inte vänta ..
Åkte in på förlossningen och de visar sig att ja är öppen 4 Cm ...
Lite tyckte ja då ja va öppen 8 Cm när ja kom in med Nelly .. Valde att Titta på tv och bara läsa tidningar .. Simon drog till Statoil .. Klockan va 21 när vi kom in ..
Vid tolv kände ja att ja klarar de inte längre och väljer att ta till lustgasen .. Byter om till den snygga rocken ;)
Sen är minnet lite suddigt, men jag vet att ja kunde fått mer lustgas men valde att klara mig med låg styrka ..
Jag tänkte hela tiden en Cm i timmen öppnar man sig .. Men de gick fortare då jag hade värkar så himla tätt .. Helt plötsligt vill ja bara trycka på .
Jag tar bort gasen för ja vill vara klar i huvudet ..
Jag skrek som en stucken gris och bilden och känslan när ja krystar ut han ser ja framför mig men kan inte sätta ord på de .. Smärtan säger ja bara ..
01.32 kom han till världen ...
En fin liten kille ..:)

Simon va helt fantastisk vid min sida ..
Helt otroligt ..
Vi skrattade och skojja trots smärtan :)

Noel va 50 lång och vägde 3264...

Ne nu dax att amma .. Återkommer sen :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi men guuuuuuuud va lik Simon han är, lillprinsen ! :D

2013-06-07 @ 22:04:36
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se
Postat av: Lisa Greis

Söta pojk! Stort grattis!

2013-06-07 @ 23:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0