Kväller

Nu är de kväller och har precis krypit ner , väldigt tidigt jag vet ;)
Men Simon kollar på någon starcraft turnering som inte intresserar mig ett dugg :)
Jag smällde i mig kvällsfika och gick upp och la mig i sängen :)
Kvällsfika har blivet ett måste, när vi äter kvällsmat vid fem hinner ja bli hungrig på kvällen .
Kroppen behöver väll extra så då får den de :) ignorerar ja de och försöker gå och sova blir jag illamående och halsbränna så de klara ja mig utan ..:)

Nelly va väldigt pigg idag trots lite sömn, på fm lekte hon med bästisen Iza .. Sen åkte vi till viken ich handla inför kalaset.
Vart en sväng förbi Sofie med familj också :) ..

Imorgon ska Nelly på dagis, som hon längtar att få träffa alla och leka:) blir ju bara en dag denna vecka då de sen är röddag på torsdag ..
Sen ska vi kolla på balen här i Hofors eftersom even ska gå i år igen :)

Sov gott alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0