De är dax !!!

Imorgon är de bestämt att jag ska dra ner på mitt socker ätande .. De kan inte vara hälsosamt i dessa mängder ..:)
Den de blir mest synd om är Simon .. Fast jag kommer tycka de är mest synd om mig .!! Men han kommer få stå ut med en gnällig Erica som har ont i huvudet och är nedstämd och ledsen ..
Jag ska försöka hålla mig till en dag i veckan ... :)
Uscha men dom första dagarna är alltid värst och att man tänker på de hela tiden .. Jag trodde verkligen jag skulle vara trött på glass, fikabröd, godis, läsk och sånt nu .. Men ikke ;)

Träning och sånt får vänta ..
Promenader kommer ja köra med :)
Men sen i höst är mitt mål att bli fastare i kroppen och synliga muskler .. Konturer eller hur man ska säga :)
Måste få tillbaka mina muskler först ..
Nu har tillochmed rumpan blivet lite hängig ;) hahaha..
Vikten struntar ja helt i faktiskt och ska kolla på kläder och sånt :)

Ne nu blir de bädden.!
Ha en bra kväll ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0