Vilken fredag !!!

Vilken jävla fredag om jag säger så ..
Idag har ja verkligen testas som tvåbarnsmamma ...
Om vi börjar med Noel ..
Vakna klockan sex .. Har vart vaken stortsätt heeeela dagen . Sover fem minuter i famnen lite då och då .!!
Där emellan är de pip, grin och gnäll.. Jag kan inte sitta i soffan med han på bröstet en hel dag .. Fast idag va de även pip och gnäll på bröstet med..
Så har vi Nelly .. Som verkar ha knäck i öronen .. Lyssnar inte alls för fem öre och testat allt ! Och då menar ja allt ..
Hon frågar en sak och får ett svar men gör tvärtemot svaret ..

Tog med mig båda till Edsken för tänkte att Nelly hittar någon att leka med . Even tog Nelly i bilen och ja gick med Noel , trodde han skulle somna men icke :) va nog i Edsken en timme bara innan Nelly fick hoppa in i bilen och åka hem .. Jag gick med en skrikande Noel hem ...!!!

Nu sitter ja i soffan med en sovandes Noel på bröstet och Nelly springer upp och ner mellan sitta rum och vardagsrummet .. Ska snart släcka ner hos henne och sen slå ner röven i soffan och kolla film och äta lite ost och kex ...
Hoppas på finväder och snälla barn imorgon .. Då packar vi gofika och drar till malmjärn.. Nu är ju Simon hemma med ..:)

Nu ropar hon att hon vill stänga av filmen och sova ! Men de tror ja vad ja vill om :)

Ha en bra lördag allesammens :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0