Torsdag

Ser ut att bli en jättefin dag ..
Just nu gillar jag inte när de är fint väder, men de är bara för jag inte kan njuta av de riktigt som jag vill ..
Jag är en person som älskar sol och värme, jag kan ligga i solen i timmar och sola mig :)
Men just nu funkar de inte så, om inte Noel drar på en långsovning mellan 11-15 typ.. Men de händer aldrig :) har hänt två gånger typ :)
Men jag kommer hinna sola jag med .. Men de är ju förjävla skönt att då ligga och steka fläsket i sola :)

Noel ligger just nu nöjd och sprattlar i babygymet .. Men rätt som de är så börjar han störtgråta :( är hans mage som spökar .. Han har problem med att bajsa tror ja .. De va väldigt längesen han bajsa nu så jag hoppas både för hans och min skull att de kommer snart.

Idag kommer finaste Nelly hem också:)

Igår gjorde jag besiktningen av mig efter förlossningen och allt såg perfekt ut :)
Väldigt skönt att höra..
Så igår vart de ett spinningpass.
Jävlar va jag älskar de och har saknat de . Svettas och känna sig andfådd .. Mäktiga känsla :)
Idag ska jag och Simon ut och springa . Är som ett barn på julafton ..
Helt pirrig och bara längtar tills han kommer hem !!!!

Ne nu vill Noel komma upp !

Ha en underbar dag i solen :)
Ni som kan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0