Tisdag

Sitter i soffan och lyssnar när Noel snarkar i bilstolen:)

Idag har vi varit hos mamma och pappa hela dagen typ .
Nelly och jag gillar de :) mycket lättare att vara där. Nelly har folk som leker med henne och hon poar runt där själv i sin stuga osv.
Jag har sällskap av vuxna människor. Är de inte toppen så säg 👍

Pappa,Simon och Daniel drog och fiska .. Mamma och Nelly åkte för att kolla hur de gick, Emelie och Evelina drog till gymet och jag och Noel fick åka hem.
Visste ja att han skulle sova såhär bra så kunde ja hängt på till gymet men trodde han skulle vilka ha mat när vi kom hem . Men icke ..
Så här sitter ja i soffan, helt tyst om mig ! Aa Noels snarkningar hörs dock :)
Jag får ladda för en löptur ikväll istället när Nelly somnat . Sist kom jag iväg strax efter nio. Är inte så jäkla lätt att motivera sig själv då . Men är ju sjukt trött då de är full rulle hela dagarna .. Samt matning på nätter och vaknar runt fem sex . Fattar inte hur ja ska få han att somna om då han vaknar då . Han är så pigg och glad .. Pratar och sprattlar :) för att sen somna om runt åtta .. Lillfis !

Men fy va trött ja är .!

Ha en bra kväll ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0