Söndag

Idag äre söndag ..
Sitter i soffan och väntar på att Simon ska träna klart och göra sig redo för att åka till älgparken:)
Simon fick välja så vi ska åka dit en sväng .
Sen kommer ju göteborgarna hem idag så de blir kalas för Emelie mot kvällen så vi ska dit en sväng också .

Jag ska försöka ta mig ut på en löptur till kvällen också ..
Är Simon ja lär bearbeta lite .:)
Han tycker inte ja behöver men ja känner att ja vill .
Och man bestämmer väll själv, eller hur ?!

Denna helg har ja stoppat på tok för mycket i munnen så nu är de skärpning. Är inte ens gott när man trycker i sig som om de vore de sista man skulle få stoppa i munnen ..
På fredag går Simon på semester .
Folk unnar sig och struntar i träning på semestern .. Jag ska försöka träna mer än vanligt då :) är ju då man har tiden liksom :)
Även om vi åker till Gbg så ska ja verkligen försöka ta mig ut på löptur och promenad .. Samt försöka testa lite gratis/prova på pass ;) man får inte vara dum ..
Något varje dag borde man ju klara .. Eller man gör de , gäller bara att prioritera tiden rätt.
Jag mår bra av träning och dumt att inte göra något som man mår bra av :)

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0