Känslan..

Känslan att sakna en person fast man precis träffat den... Känslan när man ser en person och allt annat bara försvinner runt om .. Känslan när personer du verkligen älskar kramar en hårt .. Känslan av att vakna upp bredvid personen du älskar.. Känslan att få somna i närheten av personen du älskar.. Känslan när personen säger Jag älskar dig ... Känslan att få skratta ihop med den man älskar ... Känslan man känner när man är ifrån den man älskar .. Känslan att en person gör en så komplett.. Känslan att just han är ordet perfekt ... Just alla dom känslorna är så jävla mäktiga .. Och helt underbara.. Jag älskar min pojkvän och är så sjukt glad att ha han vid min sida ...

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/342059/images/2012/pic_4ffa80feddf2b35ec000076c.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/342059/images/2012/pic_4ffa81019606ee0c7c0009e4.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0