Jobbet!

Sitter just nu på jobbet och vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden!
Helt stopp här nere och typ alla är på semester...
Tiden går så himla sakta..
Antar att några träningsbloggar samt andra bloggar kommer få sig lite besök ..
Komemr väll bli till att googla massa olika frisyrer..
 
Ibland blir ja bara så trött på mig själv..
Varför håller ja för mig själv..
 
Annars har ja inte så mycket att komma med för ja vet inget själv.! 
 
Är sjukt sugen på att klippa lugg..
men ja ska verkligen vänta med de till hösten så mitt andra hår hinner växa liiiite till..
och när de är gjort är ja sjukt sugen på en rödbrun färg..
För att sen åter igen bli mörk ;)
planerna är långsiktliga med håret..
men bra att ha någon plan om något iaf.! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0