Söndag

Matdagbok

Frukost : Havfregrynsgröt med banan och mjölk. 2 Ägg
Mellanmål : Mango och Melon smoothie
Lunch: Samma som igår
Mellanmål : Hallon och blåbär smoothie
Kvällsmat : Kött,klyftpotatis och pepparsås och en massa sallad.
Morötter och dipp
Liite små godis.
4 Vattenflasker vatten

Träning:
Sprang runt hammardammen och en promenad.

Jga är chockad.
Även fast kvällsmaten va såå god så tog jag mesta salald och kött.
Inte alls lika mycket klyftor och sås som jag brukar.
Och jag åt mig inte äckligt mätt.
Jag är i chock. :P
Lika med godiset tog någon ibland som jag va sugen på.
Inte möla haha! :P

Idag vet jag inte va jag ska hitta på.
Tar nog en ledig dag från träning och laddar för en nya vecka.
Blir nog att jag åker till mamma och pappa och hälsar på.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejja hejja! Man kan bara man vill :D

2010-03-07 @ 08:47:51
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0