Fuck Fuck Fuck ......

Detta är inte sant.
Jag har fått ont i halsen. :(
Vem orkar ha de.
Jag skulle juh ha en grym träningsvecka nu.
Va hände med de?
ÅH SUCK!
va less jag är nu liksom.

Sen över till något annat.
Jag har sån jävla träningsvärk.
Hur underbart är inte de.
Love it.
Höll inte på att ta mig upp ur sängen nu på morgon för varje muskel kändes.

Idag vet jag inte vad som händer.
Blir en promenad iaf.
Så kanske spinning mot kvällen.
Eller de blir spinning. :)

Nu ska jag gå och hämta mig en kopp kaffe och förtsätta kolla på Vakna med the Vocie och roa Nelly.!

ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Farmor´s sötnos, snyggast i hela världen:)

2010-03-22 @ 13:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0