Tack..

Tack för alla tips.
Att skippa kolhydraterna är inget för mig.
Jag behöver dom eftersom jag vill hålla igång med träningen och bygga muskler.
De är godis,läsk och fikabröd jag ska låta bli.
Lika ta mat två gånger.
Räcker med en portion.
De är mina första mål.
Så får vi se hur mycket skillnad de kan göra.

Idag vart maten rätt lika som igår.
Men istället för att slänga får man äta de igen. :P

Frukost : Ett glas vatten två fullkornssmörgåsar med kalkon på.
En ridtur på cirka 50 min.
Lunch : Grönsaksris och bacon
Innebandyträning
Frukt
Middag : Köttbullar med potatis,sås,lingonsylt och gurka.

Nu till kvällen blir de nog lite nötter och vatten.

Just nu sitter jag och Nelly och kollar på barnprogram.
Hon sitter och dansar till musiken. haha
Hon är för söt min sötnöt.
Me hon börjar bli trött.
Men måste försöka hålla henne vaken ett tag till.
På tok förtidigt att lägga henne nu.
Nu måste hon roas.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

När du har tröttnat så ge lchf 2 veckor det är allt som behövs för att du ska känna skillnad. Och du behöver inte kolhydrater för att orka med att träna och bygga muskler. Du får mer energi från fett än från socker. Jag såg att du äter frukt, då kan du lika gärna äta godis och dricka läsk:) Fruktsocker är värre än druvsocker men såklart är ett äpple naturligare än en påse med bilar. Jag klankar inte ner på dig Erica, det får du inte tro:) Jag tipsar lite bara:) Huvudsaken du mår bra!

2010-01-06 @ 13:20:32
URL: http://martamathilda.blogg.se/
Postat av: Fredrik

http://tynne.at-photo.se/#post288

2010-01-07 @ 23:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0