Spinning...

Idag ahr jag avverkat mitt spinnigpass.
Och jag gilla de faktiskt.
Sköönt med annan träning.

Så nu sitter jag och funderar på om jag ska köpa ett kort.
Ska testa på bodycombat och pump också.
Sen ska jag bestämma mig!

Nu har pappa Leif pumpat upp min pilatesboll.
Så nu ska jag leta övningar till den . :P

Idag när jag kom hem till mamma stod de godis,chips och ostkrokar framme.
Läsk fanns också
Jag tog inte något.
Jag blir typ arg på mig själv.
Ta inte något Erica då är allt förstört typ. :P
Sen när dom åt pannacotta med hallonsås till satt jag där med min kopp kaffe. :p
de va även vitchockladpannacotta :P
Så än så länge har jag inte ätit nå sötsaker eller druckit nå läsk.

BRA ERICA!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Bra jobbat Erica! Man blir så mkt starkare och taggad när man står emot.

2010-01-07 @ 12:06:19
URL: http://martamathilda.blogg.se/
Postat av: Malin

Pepp pepp!! Hejja hejja!! :D go go go! :)

2010-01-09 @ 16:44:01
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0