Onsdag den 27...

Den 27 är ett bra datum.
För då får man nämligen mammapenningen.
Denna månad hade jag tagit ut 5 dagar i veckan istället för 4,
och de märktes.
Sjukt sköönt.
Kanske man kan köpa något till sig sjäv utan dåligt samvete.

Börja dagen med en promenad i snöstormen.
 Sen vart de vart fika här hemma.
Jag bjöd på Pollykaka och saft.
Tror de uppskattades iaf.
Sen åkte jag på Bodycombat!
Tror inte de är min grej riktigt.
Jag känner mig så himla löjlig när jag står där och slår och sparkar.
Känns som jag gör allt fel.
Men men what ever.

Idag när jag och A satt och åt kvällsmat så upptäckte vi något i hoforsbladet.
Fredagsmys i simhallen :P
Mellan 19-22.

Levande ljus
Musik
Barförsäljning  (Öl, vin, cider, läsk)
Frukt och tilltugg

De kosta 150 kr.
De kan de väll lätt va värt-

Ska kolla upp med barnvakt på fredag så ska nog jag och A gå dit.
HAr kollat med Sasse och Matte med så får se.
Katt och Erik!
Om ni kan får ni också följa med.
Alla som vill får komma! :P

Snart dax för Robinson.
Mycket viktigt.

Förövrigt tror jag Jackie kan vinna hela paradise Hotell.!
Men de är juh vad jag tror!


Kommentarer
Postat av: TB

Jag säger som jag alltid säger: Det finns absolut inga vinnare i program såsom Paradise Hotel. Bara förlorare.

Om nu hon Jackie skulle "vinna" (eller förlora mest så som jag ser det) så kan du ju gå ner på Depå och kolla på när hon försöker blanda drinkar när hon är ute på "kändisturne". HAHAHAHAHAHAHA

2010-01-27 @ 20:07:23
Postat av: Mum

Nelson kan få vara hos oss;-)

2010-01-27 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0