Äckligt,!!

De är helt sjukt hur äcklad jag är.
Jag måste verkligen skärpa mig nu.
Jag mår så himla dåligt över mig själv och min kropp.
Nu jäklar.
Jag vet att jag sagt de förr men nu är de allvar.
IGEN!
Men jag mår verkligen dåligt över de och de ska inte behöva vara så.
Har varit dålig med promenaderna nu över jul också.
Och inte tala om allt jag ätit.

Idag har jag inte gjort mycket alls.
Vart en liten promenad.
och en skotertur.
Har glömt bort hur kul de är att köra skoter.

Gårdagen va mer än lugn.
Åt god mat och kolla hockey hos mor och far.
Vart lite spel också
Men så fort klockan va över tolv hoppa vi i säng.

Ne nu ska jag gå och sova så de blir ny dag så jag kan ut och gå.
Och även fast de är helg så blir de inge onyttigt.
NU JÄVLAR.
Ska försöka gå ner 8 kilo.
FÖRSÖKA IAF!


Kommentarer
Postat av: Mum

Ja nu jävlar ska det bli fart på "Jöns", tänk på vad du dricker också;)

2010-01-02 @ 10:12:43
Postat av: Malin

Men hörru! =) Kom och klaga när du kommer upp i min viktklass! :D

2010-01-02 @ 11:42:04
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men du är ju inte klok någonstans du!! haha. Skulle aldrig ge mig ut åh springa och absolut inte i dehär snökaoset :P haha

2010-01-02 @ 12:13:31
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Malin

Lägg på 10 så har du mig!! Men om vi ska gå efter IKEA vågen så ligger jag på 65, bra våg det där!:D

2010-01-02 @ 17:03:53
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0