5 Januari 2010...

Klockan ringde 08.00 .
Jag smög upp medans Nelson snarka vidare.
Vart lite frukost sen dax att klä på sig.
25 grader visa termometern.
Camilla kom och hämta mig nio.
När vi kommer in i stallet stannar jag och säger till Camilla :
Du! Camilla är de där din häst?
Ja säger hon och skrattar.
Dra mig baklänges vad hög han va.
Men men.
De gick juh bra
Hur kul som helst.
Galoppera även.
Iiiihhh de va så roligt.
Vi va typ ute i 50 min. Men man glömde bort kylan.

Sen hem styra upp lite saker sen iväg på ibträning.
Nelson fick vara med. :P
Nu sover hon som en stock.

EN annan ska ta och krypa ner i soffan.
HAr precis duschat.
Flickorna är hos Katrin och fikar.
Men jag har ingen karaktär så går jag dit mölar jag i mig de ena med de andra och de vill jag inte.
Plus att Nelly sover och A ska på övning sen jobba natt.

Många ska ut idag också.
Ska erkänna att jag är sugen ja med.
Men nyttig som man är och ansvar som man har så är jag hemma. :P
Skulle vilja gått på pumppasset idag.
Men de räcker med barnvakt för idag.

Slänger in en bild på Teqilo och Camilla.
Tack för jag fick följa med.
Shiiit ser ni va stor han är. :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0