4 Januari 2010 .......

Idag är dagen då jag bestämt atr de ska bli slut på allt godis och läsk i veckorna.
Sen ska vi inte äta så mycket skräpmat.
Fast de gör vi inte heller .

Men godis och fikabröd ska de bli nerskärning på.
Jag vill helst av allt gå ner 8 kilo.
Sen hur de går de är en annan femma.
SKulle vilja ha långa fina muskler.
En vältränad kropp.

Visst.

Imorgon.
MIna damer och herrar ska jag upp på hästryggen.
HA! De ni.
Otroligt taggad.
Jag på en häst och Camilla Axelsson på en annan.

På onsdag har jag tagit på migg att köra lite spinning med Susanne.
PUH!
Hoppas jag kan gå bara.
Efter man suttit på hästryggen :P

Idag ahr jag köpt mig en pilatesboll.
Så nu jäklar ska man försöka använda den med.
Återstår att se.

Nu vakna någon inne u vardagsrummet hörde ja.

 






Kommentarer
Postat av: Mum

Lycka till, men sänk kraven lite du har en familj nu som också behöver skötas, "hellre överviktig än skitviktig"

2010-01-04 @ 14:49:07
Postat av: Malin

Bra sagt marie! :D

2010-01-04 @ 17:36:58
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh, det verkar inte bara vara jag som börjat dagen med ett nytt tänk ;) Spännande! Det är härligt när man har bestämt sig och det känns som om måndag vecka 1 är den rätta dagen att börja =) Lycka till!

2010-01-04 @ 21:23:31
URL: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0