Svar ...

Postat av: Mamma till E

God morgon på re.
Hur gör du för att ha så mycket energi. :D
Är det träningen som gör att du orkar, eller envishet?
För min energinivå ligger på -100. 
O då sover min dotter mellan 19.30- 07.00.
Så hur gör du för att orka träna, jobba o andas. ;-) 
Har du nå tips till mig?
Ha en bra dag.
Va rädd om dig.

Godmorgon..
Haha jag vet inte vad ja gör... :)
Har alltid vart en människa med mycket överskottsenergi...
Både positivt och negativt :)
Jag är väääldigt rastlös av mig och älskar när de händer saker :)
Men nu på sista tiden hinner ja inte träna som ja vill eftersom jag jobbar från 7-17.
På kvällen då umgås ja med Nelly och gör de som måste göras.
Men ja klättrar efter väggarna och blir sur och tvär för ja inte kan röra på mig.
De är en sak ja måste göra för att fungera .
Så kan säga att de är träningen som gör att jag fungerar .
Jag mår bra av de och får energi utav de :)
Kul att få de som komentar för jag tycker jag har vart sååå lat på sista tiden :P
Så nu före lunch höjde ja och Nelly volymen och tokdansa av oss lite energi.. haha :)
Ha en bra dag själv .

Snart kommer Gabbe med barn, ska sätta i löshår på henne :)
Får se hur de blir..En risk hon tar...
Sen blir de till att åka på spinnig hem och duscha sen till hallen för att kolla innebandy...
Grymt sugen på att lira..SJUKT!
Ne nu städa lite :P
Hej hej!

Erkänner att jag har sån grym träningsvärk i rumpan sen igår haha! :P

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Det kommer bli bra ;D du har ju sett hur malin gör så det är bara att rulla i hop håret =P Kommer så fort de vaknar.

2010-12-10 @ 13:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0