Fredag den 13..

Har inte hänt mycket alls här idag inte.
Vart en promenad som vanligt med Sandra, Katta och Camilla.
Sen vart de hem och byta om för att infinna sig på hanssons för lite lunch.
Sen vart de lite fika här hemma med Andreas och Even.
Nelly va också med såklart. (Nöjd nu Andreas?)
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli lite emr så man kan göra sig klar för att åka till farmor på 70årskalas.

Mitt kära lag har match idag.
Hoppas dom spöar Falun.
Jag ska inte spela för jag har så ont i kroppen sen mitt fall i trappen. :P
Och plus för att farmor fyller juh!

I helgen vet jag inte vad som händer.
Andreas har FM.
Men läste i mina kära vänners bloggar att de va fika i sandviken imorgon.
Kanske kan bjuda in sig själv där. :P

Detta är anledningen till att jag inte spelar idag.
Den gör bara emd och mer ont.:


Kommentarer
Postat av: malin

Fika hos mig i morrn kl tolv?! :D

2009-11-13 @ 20:59:51
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Fia

Erica tusan så du ser ut på armen...ser illa ut det där. Kramen

2009-11-13 @ 21:55:13
Postat av: Fia

Hoppas det går över snart på dig o att du inte har allt för ont...

2009-11-13 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0