26 Januari 2009

Jaha nu sitter man här igen och äter frukost.. Ska strax göra sig klar för att promenixa till jobbet.. Idag va jag trött så va nära att jag gick och la mig igen och tänkte ta bilen.. Men stark som jag va masa jag mig ner för trappen och börja med frukost och sånt så nu blir de en promenad iaf.. Sköönt egentligen.. :)

Efter jobbet blir de till att tvätta en massa.. VArför kan man inte tvätta i tid innan tvätberget är stort som tusan???
Tur att de är en stor tvättstuga så de går ganska fort...
Sen jobbar Andreas natt.. Hoppas Even kommer hit och sover.. Eller så hoppas jag att jag somnar tidigt innan han åkt.. haha...

Lär ringa A-kassan nu också innan jag går... Alltid lika roligt att ha med dom att göra..

Skriv gärna namn på era komentarer.. :)

HA en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mum

nöjd nu???

2009-01-26 @ 17:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0