29 Augusti 2009

Sitter här har precis ätit två smörgåsar.. Laddar inför de som komma skall.. :P
Ska nämligen städa av här hemma.. Dammsuga och torka av golven.. Har även tvättstugan.. KOmmer vara så sköönt när allt är klart..

Förövrig så är jag väldigt danssugen.. Jag blir galen.. Får se vad jag gör åt saken..

Skruttan sov på sitt rum inatt! Hon är så duktig..Somna klockan 20.00 så vakna hon vid 05.00 och åt och somna om till 09.30,,PÅ sitt rum! Stora tjejen.. Blir 3 månader imorgon! :P

Ne nu ska jag sätta lite fart här hemma.. Är lite seg eftersom jag sprang imorse-- 4.5an.. Är sååå skööönt.!

Ne städa va de ja!

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Erica, Nelly är ju född 7 Juni. Det är ju bara 30 Augusti idag... så hon får allt snällt vänta ngr dagar till innan hon blir 3 månader :)

2009-08-30 @ 19:22:53
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Jadu sandra de har du rätt i.. Hon blir 12 veckor då! haHAHA

2009-08-30 @ 21:08:46
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0