6 April 2009

Har precis ätit lite frukost.. Ska strax bege mig ut på en promenad med Sandra...

Gårdagen vart de promenad.. sen kom juh solen fram så de vart till átt äta lunch ute på altanen och sola sig lite.. :) Hur sköönt som helst... Vart även en kvällspromenad.. :)

Idag ska jag till MVC efter vi har gått.. Sen styr vi kosan mot falun.. Ska hämta ut barnvagn och bilbarnstol.. :) Ihhh va roligt.. Ska även försöka att få lite färg i ansiktet också.. haha ända chansen liksom jag har är juh när solen skinner ute,, :)

Ne uscha jag vet verkligen itne vad jag ska skriva.. men men.. återkommer...

Har jag sagt att jag gillar sol??????


Kommentarer
Postat av: Mum

Va gillar du SOL, ser inte så ut!!!

2009-04-06 @ 10:53:48
Postat av: Sandra

gillar? Dyrkar sol är väl en mer passande beskrivning...!? :)

2009-04-06 @ 16:46:12
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0