29 April 2009

Jaha idag va en tråkigt dag.. Inge sol eller något..Rastlös som man är bestämde jag mig för att köpa färg och måla trappen.. Sagt och gjort.. Nu har jag målat varannt steg en gång.. Hum vet inte om de är så lätt som alla får de att låta men men.. ska inte säga något när jag bara grundat den..Hoppas på mycket bättre resultat andra stryckningen...

Imorgon ska jag vara barnvakt åt Texas.. Min favvis.. :) Ihh som jag längtar.. haha*
Sen ska Even ha någon form av tillställning här på kvällen.. Och jag ska måla trappen ännu en gång.. :)
På kvällen har vi inget inplanerat för Andreas har jour.. Och kan juh inte bjuda hit folk heller..Så får allt vänta på att bli bortbjudna.. :)

Borde väll kanske städa här hemma med om de ska vara massa folk här i morgon men känner noll motivation till de eftersom de itne är mina gäster. Undra när Even tänkt planera in de liksom?? Hon går juh i skolan hela dagen i morgon. Känns som jag får ta tag i de ikväll om man ska slippa skämas.. :)

jaha nu har grannarna varit duktiga och varit och storhandla ser ja.. Borde vi också göra..Men som sagt.. Andreas har juh jour så de får allt vänta...

Nu ska jag...HUM!? ja vad ska jag göra..Städa kanske..Men orka.. Jajaj något lär jag göra iaf...

Hej hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0