26 April 2009

Slänger väll in några rader här med..

Helgen har varit toppen.. Så otroligt fint väder och de gillar jag starkt.. Mycket solat har de blivet..

Fredagen vart de hanssons med Sandra sanna och karro.. Mycket trevligt..Upptäckte dock när jag gick hem att de va väldigt varmt ute.. Och fick genast ångest för jag suttit inne.. Men men..
Gick hem och väckt karln i huset.. Släpa med han ut på en promenad.. Vi kidnappa Texas.. :) va nog orta i närmare tre timmar... Gick så lätt att gå när man hade en barnvagn att hänga på.. :)
Sen vart de grillning med Sandra och mattias.. Mycket trevligt.

Lördag va de juh hur fint väder som helst.. Jag och evelina fixa här hemma i trädgården. .Klippte ner buskar och rensa rabatterna :) Vart en heldag i solen.. Som sen syndes på kvällen... hahahahha
Sen vid sex kom Sandra och Mattias igen.. Åter igen för att grilla och dricka lite alkohol..:)
Spela spel.. Där grabbarna fick stryk.. Andreas har lite svårt att de  men men.. Han fick juh vinna en gång iaf.. Då han va i samma lag som mig.. Jag som verkligen går in för de dära spelet.... :)

Idag har de inte hänt så mycket här hemma.. Vart en smaskig frukost ute på altan.. Sen gick jag och even ner och titta lite på orken . Men va fan ingen luft i Hoforshallen så orka int vara kvar...
Så vart en bakissöndag med Andreas..Köpte glass och gick upp och la oss i sängen och kolla Ace ventura.. :) Så jäkla bra.. Dock så somna ja.. Mne jag han äta upp glassen och lite Cheese Balls och dricka Cola så jag är nöjd.. :)

Imorgon blir de nog Valbo.. Få se om Sandra va sugen på att hänga på...
Even fyller även imorgon så ska åka hem p´å fika och gratta jäntan.. :)

Bebisen kan itne3 ha så stor plats i magen nu.. Shiiit va de känns minsta lilla rörelsen... :) kan ligga och titta på magen och bara le.. :) Gofis...

Kommentarer
Postat av: Klein

myyyyys mage!

2009-04-27 @ 10:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0