25 April 2009

Idag fick man allt gå upp när Andreas kom hem från sitt nattskift och somna.. Dra mig baklänges va han snarka haha.. va nästan så jag låg och skratta och va inte ett dugg irriterad..Eller visst va ja de men men...

Ringde till försäkringskassa och allt går bra... Får nästan 10 tusen på måndag.. efter skatt och de va inte för en full månad..så jag får vara nöjd med de.. Så då klicka jag mig in på ellos hemsida direkt och köpte lite till bebisen.. :) Vart tre pyjamaser och typ två sparkdrekter... Sandra sa att såna va bra att ha.. För är strumpor och allt på dom.. :) Så jag lyssna på rådet och beställde.. :)

Idag vet jag inte alls va som ska hända.. Orkenmatcherna börjar klockan 17.00 idag... Kanske går dit och kollar men är juh ett tag kvar fram tills dess... Undra om de är så varmt så man kan sola lite på baksidan d kanske...??
Ska nog gå och kolla upp de. :)

Imorgon?? Ja jag vet inte alls.. Blir nog grilla med Sandra och Mattias om dom va sugen på de.. :)
Sen blir de kanske folkan..får se va man känner för.. Jag ska juh inte dricka så.. :)
Andreas skulle nog inte heller dricka lät de som... Han hoppas på att jag ska föda rejält förtidigt.. :)
Sen ska han ut och jobba på söndag kväll.. Och eftersom han är närmare 30 så är den bakfylla hemskt jobbig..hahahahha
Fick jag in de med.. Listig ja. !

Ne nu ska jag kolla hur varmt de är....

Ha en bra dag/helg

Kommentarer
Postat av: MUM

Jag bowlar ikväll 17-19.30, kom och kolla på mig!!

2009-04-24 @ 14:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0