23 April 2009

Är de inte hääärligt med sol.. JO MEN VISST... :)

Idag vakna jag klockan 06.00 för andreas kom hem. .Kunde inte somna om så va bara kliva upp de..
KLockan 08.00 hade man duschat och va typ helt klar.. För vadå??? haha
Va till MVC.. Allt såg såå bra ut.. Känns konstigt att jag fick hem journalen och så.. Utifall jag ska föda..Helt overkligt liksom.. :) Sen har jag suttit ute och förbättrat solbrännan.. Underbart med sol igen.. :)

Har fått upp hylla och krokar nu i köket..Är helnöjd.. Ska bara handla hem förkläde,grytlapp och handukar nu.. :)
vart så avis på dom som mamma fick igår av even.. så måste köpa lika..skulle göra sig sååå fint här hemma..
Slet och rev i mammas och pappas källare.. leta efter något att måla..Och där står en GUNGSTOL.. En super fin,. Helt ensam och övergiven liksom...

Nu har iaf Andreas vaknat.. Va på tiden om man säger så... Ska nog försöka få med han till Time och äta glass....

      

Sååå fick ni se lite iaf.. :)

HA en bra dag!

Kommentarer
Postat av: madde

Den där gungstolen va så jäääääkla fin! :)

2009-04-23 @ 22:21:42
URL: http://maddehallstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0