18 April 2009

Vet aldrig hur jag ska börja inlägget.. Alltid lika svårt liksom...

Sitter och äter lite frukost nu.. Lyckades somna om i morse iaf.. Fattar inte har vaknat tidigt varje dag nu,, Idag vakna jag kvart i sex men vägra gå upp helt enkelt... :)

Igår va de full fart här hemma..Slet  upp andreas vid åtta.. Sen va de vi å pensionärerna och handla klockan 9 på ica..
Sen baka vi för fulla muggar.. haha.. han va otroligt duktig och hjälpsam i köket karln min.. :) Såg man en dold talang.. :)
Sen vart de till att göra sig ordning så kom mormor på fika först..
Sen vid halv fyra ramla alla in...Sånna gånger vil jag ha ett stort hus med öppna ytor så alla kan vara i samma rum.. Detta trött kök.. men men fick väll duga.. :)
FIck massa fint.. Även utemöbler av mor och far.. :) Ska åka och handla dom till veckan blir de väll..
Men märtes att jag gått upp tidigt och hållt på hela dagen när jag väl satt mig så höll ja tammetusan på att somna haha..
sen vart de pizza och så ska de låta sen god natt.. :)

Idag kommer vännerna hit ... Fika lite fikabröd över som jag kan bjuda på.. :)  Trevligt trevligt...
Ska baka en hallon och blåbärs paj innan bara..för vet en som gillar de otroligt mycket.. :)

Men ser nu att jag inte knäppte nå kort på min märängtårta.. :( Åhhh den va iaf hemskt omtyckt ska jag säga..

        

Sååååå.... nu ska jag greja lite ...

Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Hörru Erica! är det du eller Andreas som bakar egentligen? ;P haha

2009-04-18 @ 15:15:31
URL: http://maddehallstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0