17 April 2009

Idag blir jag hela 22 år... Grattis till mig...

Vår bebis verkar som om den inte vill att jag ska sova..Vakna vid fyra idag men vägra gå upp..
Sen nu kunde jag inte hålla mig längre så fick allt gå ner och äta frukost.. Ficka man inget på sängen heller för man vakna för tidigt...:) Tusan..

Har hittat ett jääte bra recept på dumlekakor som jag ska göra nu på morgon.. Plus att jag måste göra tårta och chockladbollar.. Sen städa undan här hemma..Duscha och göra sig klar för kalas..så kanske va bra med en tidig morgon iaf..
Blir juh två tårtor .. Andreas vill så gärna ha marängtårta han.. har aldrig gjort sån men någon gång lär väll bli den första så lika bra försöka.. :)
Hoppas allt räcker till immorgon.. så jag slipper baka om tills alla vännerna kommer.. :)

Bullar - KLART
Snickerskaka - KLart
KolaKakor - KLART
Kakor - Klart
Tårtor - Ska fixas
Chockladbollar - Ska fixas
Dumlekakor - Ska fixas....

Sen får de räcka...

Kommer med uppdatering och bilderr..

Ser ut som solen kommer fram idag... :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis! Novalie visste att mamma hade mycket att göra åsså ville hon vara först med att gratta! =) Ha en jättebra födelsedag och lycka till med marängtårtan!

2009-04-17 @ 09:24:28
Postat av: Klein

Åh herregud! ska du göda upp dom som kommer åh grattar? haha :)

2009-04-17 @ 14:20:28
Postat av: Sanna

Grattis! Hoppas dagen din varit bra. Men håller med Malin, hur mkt ska de som kommer få äta egentligen ? ;P Du har ju bakat mer än vad jag gjorde till dopet, haha.

2009-04-17 @ 17:47:45
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Mum

tack för mycket gott fika, ni har varit jätte duktiga:)

2009-04-17 @ 20:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0