16 April 2009

Va gör jag vaken nu...

Efter många försök att somna om ger jag upp.. Kan verkligen inte somna om..
Magen ville ha frukost.. Och går inte bara att ignorera den..försökte i en timme men gick inte,,,
Så fick allt gå ner och äta lite frukost och hoppas på att jag kan somna om sen..

Undra va denna dag har att erbjuda.. Ska iaf på innebandy möte ikväll.. men va ska jag göra fram tills dess???
HUm!? Åter står och se..

Ne nu ska jag kika runt lite.. inte för jag tror de hänt så mycket på bloggfronten sen sist jag titta.. men håller tummar och tår...

Kommentarer
Postat av: sanna

Hoppas du får en bra dag :)

2009-04-16 @ 06:35:25
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaa jag med!! Har suttit vid datorn i flera timmar så ryggen håller på att gå av, men har fan inget bättre för mig :P Sånahär gånger skulle vi bo nära varandra!! :)

2009-04-16 @ 18:32:34
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0