14 April 2009

Jaha.. vädret kanske va hur tråkigt som helst idag...

Va ska man hitta på idag då?
Andreas jobbar dagtid idag och Even har börjat skolan.. Så nu är man ensam hemma..
Tänkte om jag skulle städa men då kommer jag behöva städa om torsdag-fredag och de orkar ja inte så tar hellre allt då.. Kanske man skulle bakat då..???  Så man kan bjuda på hembakta bullar på fredag/lördag.. :)
Vet itne alls vilka som kommer på Lördag.. eller jo två stycken vet ja haha.. Bättre än inget iaf.. :)

Asså fy fan va jag hatar MYGGBETT... har fullt på fötter och ben sen vi vi hemma hos mamma och pappa..Fy bubblan va de kliar alltså.. :(

Jaja ne de blir nog till att plocka lite sen baka... men jag har lovat even att vara med och baka.. såååååååå

Ha en bra grå trist tisdag.... !

Kommentarer
Postat av: MUM

I torsåker skiiiiiiiiiiiner soooooooooolen:)

2009-04-14 @ 15:37:08
Postat av: Emelie

i sandviken med... De är alltid grått över hofors!

2009-04-14 @ 22:21:55
URL: http://xem3liex.blogg.se/
Postat av: Klein

Ja kommer på lördag :)

2009-04-15 @ 12:51:33
Postat av: erica

Då ses vi..:)

2009-04-15 @ 17:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0