fattar jag????

Fattar jag verkligen vad jag gett mig in på? Ne jag tror fan inte de...

Först ska jag flytta ur min lägenhet och städa den.. Då ska jag flytta till andreas en månad medans vi rustar...
Sen ska jag flytta ur andreas lägenhet och flyttstäda för att sen börja rust radhuset och flytta in där.. Jag komemr döööööö... Jag som lessnar jämt... men men.. Tur att vi kans tälla in mina möbler i källaren direkt... Så rustar vi mellan och över våningen... Men men... Inget jag ser fram emot men samtidigt gör jag de..känns liksom lite dumt att stå med tre hyrer en månad..de bästa vore väll om de va någon som står i kö på hofors hus som vill ha en tvåa tar andreas tvåa...eftersom de är tre månaders uppsägningstid på den och jag har bara en på min..Så då kan vi bo i min tills allt är klart...Så vet du någon som vill ha en tvåa fort sååå hör av dig!

Ne nu ska jagh göra något annat än att sitta här... Gör sista natten inatt...Sen är jag ledig till fredag morgon så gör jag fm helg sen 2 em sen är jag arbetslös...  Ska springa lite i morgon sen simma i 45 min... om jag nu orkar men jag msåte orka... Jag kommer orka.. :P

Ne nu ska jag kila...

Hej då!

Sänder en tanke till min vänner i viken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0