Tisdag 25 November..

Idag är en sån dag då massa människor får lön på sina konton.. Men inte ERica Jönsson inte.. För hon går juh på a-kassa och den ska juh jämt krångla.. Men vad ska man med pengar till egentligen?? Såhär i juletider??

Har sovit jätt dåligt inatt..vet inte varför..legat och vridit och vänt på mig..Sen klockan åtta i morse va de dax att ringa massa samtal.. Avboka läkar tid , boka ny hos mvc... med mera...

Så nu sitter jag och ska snart gå och köpa lite frukost..va dåligt med de hemma..sen går jag till mamma på hennes jobb och äter min frukost.. sen ska vi till MVC och lyssna på hjärtljudet... HAr fått en nojja att de inte finns någon bebis eller att den itne mår bra.. vet inte varför.. Men ska kolla upp de iaf idag och de ska bli skööönt...
Sen ska jagner till lappens och jobba idag.. .8.5 friska timmar blir de idag..så kanske man får nån form av pengar 25 december med lite tur.. haha*

Okej ingela... :P Jag ska försöka uppdatera mig lite oftare....:) Hemskt dåligt av mig...

Ha de,,

Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter bra de! :P Tråkigt att du inte var hemma idag.., är nyfiken på hur det ser ut i er nya lgh! En annan dag!

2008-11-25 @ 23:12:36
Postat av: ERica

Ja när jag typ är hemma alla andra dagar men råka just jobba denna. nU sitter jag i min ensamhet igen.. jag och mion sanne vän datorn.. haha

2008-11-26 @ 10:29:59
Postat av: Din Pojkvän

Läget snygging :D?

2009-03-23 @ 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0