Idag är en ...

lite sämre dag... Spelar ingen roll hur man än gör så blir man aldrig nöjd..alla kläder sitter fel.. Belk i ansiktet. de är nog de värsta tror ja.. Jag ser sjuk ut.. spelar liksom ingen roll va jag gör.. men men thats life nu liksom..

HAr varit ute och gått med katta på förmiddagen.. vart en sväng runt hammardammen.. Så jäkla häärligt när solen skiner och de är typ några minus grader... Underbart

nu har jag precis duschat.. Ska försöka hitta nå kläder som är okej.. men allt åker av lika fort igen.. Hatar såna dagar..
Sen ska jag försöka ta tag i mitt smink idag.. haha ser såå himla blek ut..TYp som jag är döende...
Sen håret..gaaah haha.. * men jag ä inte bitter...

igår bjöd vi hem systrarna jönsson på tacolasange....
Sen vart de att vi satt och diskuterar namn och efter de känns de som jag itne kan döpa mitt barn till något..hahahaha så himla kul.. sen spela vi spel.. ba nog hur länge sen som helst jag skratta så mycket..hade fan ont i magen sen när vi skulle sova haha.. trevlig kväll iaf.. tack för de e och e... och även andreas.. :P Som fick sig en upplevelse... :P

ikväl blir de gå och titta på innebandy.. Hejja på damerna..kan dom behöva nu,..

Ne nu ska jag sminka mig och ta tag i mitt kaluffs...

ha en bra fredag...

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0