Rubrik?

Jag har så jäkla svårt med det dära med rubrik ja..de ska väll vara något som sammanfattar hela inlägget men vad kan de vara då? Jag har verkligen ingen fantasi.. är ingen vidare bloggkung jag inte !

Har man snart avverkat ännu en natthelg.. har fakitskt gått lättare än jag trott.. eller hela veckan har gått ganska lätt.är väll kanske för de är helt nytt folk...

I morgon ska danne tatuera sig.. jag är sååå grymt sugen..nästa gång jag är i gävle ska jag gå in å visa min tatuering för danne så får han rita om den.. till en såndär blomma..,måste ha en sån..haha

Nu har man en natt kvar sen är man typ ledig i tre veckor..ska jobba fredag förmiddag men de gör mig inget...
Hoppas vi kommer på va vi ska göra bara förslagen är många men vi måste göra något också inte bara snacka..Heller hur va de girls..vecka 30 packar vi bilen och drar uppfattat?

>Ne nu sviker min fantasi igen... Nu ska jag gå ut å gå..! ha de gött..!

Kyss å kläm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0