Göklundsvägen 11 B

Jajjemen.. där bor jag typ nu.. eller flyttar i morgon..va på ikea idag å köpte säng, nattumsbord, soffa, soffbord, tvbänk, hylla,  spegel och lite smått å gott..så nu är de bara typ köksbord och lite smått å gott som saknas..har juh redan de mesta.. mamma å pappa kommer upp med de sista imorgon så jag får börja pynta med gardiner å blommor å tavlor å sånt..  gaaah komemr itne kunna sova i natt för jag vill bara hålla på.... men de är ETT problem.....
de sägs att de ska vara otroligt fint väder... å jag vill även vara ute å sola som ni kanske märkt vid detta lager.. men men ska sätlla klockan på halv nio i morgon å börja packa in kläder sen kommer ammam å dom före tio hoppas jag så plockar jag lite se åker jag å bader..sen tippen sen lämna släpkärran... men sen va de juh crusing imorgon också men den skippar jag nog..vill få klart...jaja jag vet att jag är tjatig nu å sandra sitter å skrattar över att jag skriver sååå roligt...:P men jag är uppspelt... haha....
jaja nu ska jag ge mig.... iiiihhhhhhhhhhh
KOm å hälsa på någon dag..ska nog ha en liten tillställning på lördag med vännerna å mat... om de är någolunda färdigt iaf...! annars kanske de blir nästa onsdag istället...!


ne hej då! haha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha ha, ja men Erica man blir alltid på bra humör när man läser din blogg. Kommer på sig själv med att sitta och skratta i sin ensamhet :)

2008-07-23 @ 13:27:53
Postat av: Emelie

Är jag en vän? ;D

2008-07-23 @ 21:29:23
URL: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0