Dåligt...

Jag har blivet väldigt dålig på att blogga på sista tiden men de är otroligt svårt att blogga när man inte har någon dator...:P Hoppas ni förstår haha!

dom senaste dagarna har jag väll inte gjort allt för mycket..typ varit uppe i stugan hos farmor å bara solat och latat mig... ibland har vi fått sällskap av  Sandra och mattias....  otroligt trevligt iaf..

I lördags vart de church street och bio... Ruskigt gott på church street men varför slutar man inte äta i tid för... men men bara lära sig till nästa gång..men tyvärr så gör man juh inte de..sen vart de att gå å köpa godis.. och de är juh dumt att köpa lite godis när man kan köpa mycket..väl inne på bion kunde ja inte bestämma mig om jag ville ha varma chips eller popcorne så de fick bli båda.... Inne på bion höll jag verkligen på att dö..fatta inget av filmen och lära fråga andreas typ hela tiden..efter tio min märkte jag att han va rätt trött på mig så gav upp.. måste dock vart den längsta filmen på lääänge...så jag somna...trevlig tjej men va lugnast såååå hahha......

idag har sofie vart på besök..vrt en glass på time sen upp i stugan å bada lite..sen vart de en fika på hanssons sen hade jag fotbollsträning... nu sitter ja hos andreas å ska snart bege mig hem till MIIIIIIN lägenheten.. den blri bara bättre och bättre.... me like....

Åh på torsdag.... jaaaa på torsdag gud jag är nog mer nervös än någon..känns typ som jags ka bli mormor hahhaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0