Svårt att agera bartender på kharma?

Tjaaaa, kan de va svårt att agera bartender på kharma när det enda bönderna beställer är redbull vodka eller en öl ? ;) Bara för det ska jag komma och beställa daquiries, cosmopolitan, lite ivan collins och varför inte en gröna hissen ;)

Den dära komentaren fick jag på ett av min blogginlägg och störde mig faktiskt ganska mycket på de..Känner verkligen att jag vart uppröd över de..vet inte varför.. Men är man itne van att stå i baren så är de inte så jäkla enkelt..sen kan man omöjligt kunna alla drinkar.. jag vet inte va Just DU  ´tycker man ska kunna.. men du kanske kan alla drinkar som finns.. tråkigt isåfall och itne kunna lära sig nå nytt... men men .. Oj va arg jag låter nu men arg är jag väll inte men som sagt vart lite irreterad..men kanske va de som va meningen?


Kommentarer
Postat av: Marie

Skit i den där komentaren, bara någon looser som är svartis :)

2008-01-22 @ 23:52:22
Postat av: Emelie

Ta inte så hårt på det Erica, var säkert bara ett skämt som inte skulle uppfattas så som du tagit de! :) Bara kämpa vidare och briljera nästa ggr !

2008-01-23 @ 10:20:48
URL: http://xem3liex.blogg.se
Postat av: Ett skämt.

Alltså det var ett ironiskt skämt och ingen diss till dig erica, det var en diss till vårat bondesamhälle ;) ... för de är fan sant dom beställer inget annat, och beställer man något annat i baren så får man aldrig det man beställt. så nog kan du allt förgylla tillvaron bakom baren ;)

2008-01-23 @ 11:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0