Ny sambo!

ja nu har man nya sambo.. Emma flytta in i lördags... Roooooooligt!

Har man jobbat sen i fredags då.. Lite sköönt faktiskt.. Riktigt sköönt är så trött på att bara gå hemma!

I söndags hände de.. ASTONS DAMLAG TOG SIN FÖRSTA SEGER... :) Helt otroligt jäkla sköönt vill jag lova..den va så efterlängtad.... slog sätra med 6-4.. va så man fick glädjetårar när slutsingnalen gick... Häärligt känsla som jag hade helt glömt bort... Sen när man kom hem hade Sambon Emma storstädat.. Hur fint som helst här hemma..Hon hade torkat golv å allt.. Tack gumman.. Uppskattas verkligen!.. Sen vart de tacolasange..Som vanligt när vi är här å emma får bestäma...

Trodde inte de skulle kännas såhär att vara ifrån varandra.. Faktiskt otroligt skönt att du åkte själv.. För nu känner jag att jag verkligen saknar dig! Känns tomt utan dig.Visst har jag juh emma men hon är inte som du... Hade faktiskt glömt hur de kändes att sakna dig.. Men just nu känns de bra att sakna dig! Helt ärligt... Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt Erica =) Grattis till segern..

2008-01-09 @ 14:42:27
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0