Nöjd...

Idag är jag nöjd än så länge av dagen iaf.. Hinner juh ändras..
Vill bara berätta att öronproppar måste vara en perfekt sak egentligen.. Av någon anleding så har daniel sjöstrand börjat snarka nå oerhört.. Så nu två nätter i rad har jag lärat haft dom i.. Sover så sköönt..vaknar inte ens när danne går upp på morgon heller..
Men iaf. jag ställde klockan idag va iväg och sola..Sen bar de iväg till ikea köpte lite hyllor som pappa ska få sätta upp.. hade visst tappat bort lite i flytten..Sen åkte ja till gymet å va där..Sen nu har man ätit.. Jag är helnöjd än så länge.. Men hinner väll spåra ur på någon under dagen om jag känner mig själv rätt..

Fast jag är lite irriterad över en sak..Om jag ska jobba i baren på kharma på fredag får jag inte spela mychen dagen efter..tycker jag är rätt sjukt..men regler är juh regel..men en jävligt dålig regel..tycker jag personligen.. men men.. bara skratta åt de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0