Idag!

Idag har de vart en ganska tråkigt dag..Som alla andra dagar..haha!
Har vart på livingroom och kollat in nya menyn.. SÅg helt okej ut om jag skla vara ärlig...

Idag är de match mot Kias mora.. Jeeejeeee..Skrällmatch kan de bli.. Men men ...Ne nu ska ja Erica Kroven Jönsson gå å fixa nått att äta innan matchen.. :P Eller hur va de sasse.. :) haha!

Emma ! bara för att du har långt hår nu behöver du itne skita i mig med kort.. Jag vet att du komemr få ett lyxigare liv nu men hoppas jag finns i dina baktankar ändå..När du drickar champange å jag dricker hembränt.. Men hoppas du alltid förblir min vän..Får väll se de lite positivt att jag är brun iaf..Någolunda...!

Hej svejs i lingonskogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0