äta äta äta!

fattar inte va de är för fel på mig..är ständigt sugen på något att stoppa i munen.. jag som tyckte jag va så duktigt ett tag men va fan hände sen.. jaaaa vem vet...

Jaha va gör man då..inget sitter vi datorn å degar.. bara skit på tv som vanligt.. Aldrig något bara.. bara när de är gerys och gynning.. Daniel ligger och sover.. Kul kille ,, men men

Igår va jag sååå otroligt sugen på vin.. Men va var mina flickor då??? Jo uppagan såklart.. så jag satt här i soffan med mitt vin glas å bara nöjt eller så inte..kanske bara kröp i kroppen på mig.. men ensam som man är så..

Jobbet på livingrom va typ enkelt.elelr ska inte säga för mycket men de verkar inte allt för svårt.. som ringde idag å sa att dom gilla va dom såg och om jag ville fortsätta så fick ja de.. Häärligt... Sen har man juh baren också.. Roligt roligt...

Som jag nu gör i varje inlägg så måste jag väll tjata lite om lördagen också..annars kan juh folk tro att ajg glömt bort de å de har jag absolut inte... :) Ja ja nu har jag kramp i handleden av alla knapprande på tangenterna.. sååå

Take care Bye bye then!!!!

Erica has laft the page..........

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul med Livingroom nu också, eftertraktad på marknaden märker ja ;) you go girl!

2008-01-23 @ 10:18:41
URL: http://xem3liex.blogg.se
Postat av: Alba

Jo nog märks det att du gillar att stoppa något i munnenm you go korven on the floorplan ; )

2008-01-23 @ 11:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0