MAMMA MIA!

Har precis kommit hem till andreas.. Jag mamma och Sussie har vart å kollat på filmen mamma mia.. Shiiit va jag gilla den filmen..Rikigt bra fakitskt..... Rekomenderar emm och sofie att gå och kolla på den..sen har vi att leva upp till..:P Tro mig...

Jag och mamma har vart i valbo idag..som vanligt kunde jag inte hålla mig..vart en rosa klänning å linne..sen massa ljus och plasttulpaner...

I morgon ska jag å Andreas åka till lager..fast har satt en gräns för morgon dagen..får max göra av med 2000..och de ska jag hålla.. Annars jäklar.....

Lördag blir de fest! KOmmer du!?
KLart du gör! Hej hej ....

mamma mia here a go again.. lalalalalaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0