lugn helg

va kanske hur längesen som helst man hade en lugn helg..plus en lugn onsdag.. känns bra..

mamma pappa å matye kom på besök igår kväll när jag sluta.. åt lite mat å bara prata! matte å pappa byggde ihop min byrå.. nu ska de bara upp lite hyllor å en spegel.. sen är de så gott som klart.... Sen när dom åkt låg jag å andreas bara i soffan å åt godis.. mums..! :P E´n skön helg.. har jobbat em helg också..men men
Eftermiddag i morgon också..sen ledig tis...ons tors fre natt... sön fm... sen vet jag inte hur mitt schmea ser ut...

Shiiiit va mätt jag är nu.. varför äter man inte med måtta...

Igår fick jag reda på att en av mina närmsta vänner ska ha barn..eller ska bli pappa.. vart så himla glad.... Gaaaaah! vet snart inte vad jag ska ta vägen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0