Langos!

Idag låg jag på soffan..inte varje dag erica jönsson tillåter sig själv att bara ligga på soffan men idag gjorde hon de..då ringde en uppgiven malin som ha de tråkigt.. hon kom förbi och titta hur jag bodde.. Sen fick vi iden att åka in å titta på cityfesten... Toppen tänkte ja..Då kan jag äta langos..:P Sagt och gjort.. vi åt våran langos..

HItta även sjukt snygga trosor.. 6 par för 100  kr..fanns hur många olika modeller som helst... Självklart så vart ja missnöjd och måsye åka in å köpa fler av de bra paret jag köpte... Skit sköna spets hipsters.. vet itne hur de stavas men ni fattar säkert...

Nästa fredag är de dax för lars winnerbäck med emma å sofie.. kommer bli toppen mysigt hoppas ja.. länge sen man träffa dom små liven...

Ne nu ska jag göra något annat..medans jag väntar på att marie ska ropa att vi kan börja köra rör igen ..:P
Thjooooo flööööjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0