Duktig..

Måste faktiskt ge mig själv lite beröm.. jag har vart duktig och vart ute å gått varja dag nu två gånger om dagen.. jag är stolt.. har även lämnat iväg papperen om gymet..så nu är jag en bit påvägen iaf....

igår va jag och gjorde naglar hos sasse..vart så bra sååå..

nu sitter jag hos mor å far.. har målat skostället för tredje gången.. nu är de bara en gång kvar sen är de bara ta hem och montera ihop..eller bara å bara haha....

va och valde nytt golv till köket igår.. blir ett mörkt trägolv.. hoppas de blir bra... så småning om när min lägenhet är någolunda klar ska ajg lägga upp lite bilder på mitt verk...:P måste bara få upp lite saker på väggarna först.. men nu har jag bott in mig och känt efter vart jag vill ha sakerna..så nu måste jag bara be någon lite snällt om hjälp... BLNIK BLINK..

Sen kommer emma på besök hoppas ja.. Vart sagt så igår iaf...

Sen blir de korv med bröd i tolven men innebandyn... Ska kika va dom har att erbjuda haha..:P

Ne nu ska jag å pappa äta våfflor.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0