05.16

ja de är vad klockan är just nu..de betyder att jag nu snart slutar..Ska bli grymt sköönt att får krypa ner i sängen om ett tag.. NU har jag gjort mina tre nätter nu är de bara 3 förmiddagar 2eftermiddagar och två nätter kvar sen är jag ledig... PUUH!

Tänk hur många som vaknar bakis i morgon..tänk hur många som gjort av med pengar i natt.. Och jag är varken bakis å jag har tjänat pengar istället..fiiint de... Dessutom som pricken över i så är detta ett övertidsskift..de gör att de känns mycket bättre.... Eller hur va de marie.. :P

Nu tänker jag be alla nära och kära om en tjänst!!!!!
JAg tänker nu försöka gå ner i vikt...! Eller bygga lite muskler. Hur som helst tänker jag försöka snygga till min kropp..kalla de va ni vill.. Så jag uppskattar om alla kunde respektera detta... hahah! Jag måste ta tag i den saken får se om jag mår bättre ut av de...Så marie.....detta beetyder att DU inte ska ta med nå mer godis till mig på jobbet...Du får gömma de för mig helt enkelt eftersom jag inte har någon karaktär .... TACK PÅ FÖRHAND!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du Erica! Man kan äta ananaspaj, en bit, inte behöver du äta hela pajen:).

Du måste jobba på ditt säga Nej tack och stå på dig!! det klarar du:)

2008-08-09 @ 11:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0