Måndag

Tack för era tips.
Kan passa på att säga att eget rum funkar inte just nu men vi jobbar på de . :)
De är även ganska lugnt kring Noel . Vi är oftast hemma och jag väcker han aldrig Noel för man ska iväg någonstans . Vi anpassar oss efter Noel mesta dels så gått de går . Men jag ska jobba på att inte bli frustrerad, de vet jag :)

Men idag mina damer och herrar sov Noel till halv sju !!!!
Rekord på sex månader :) men han vakna hysteriskt ledsen. Bara skrek spela ingen roll va jag gjorde så vi fick gå upp och tända lampan . Nu sover han igen efter lite lek, välling och bajs :)
Jag har precis ätit min frukost i lugn och ro framför Nyhetsmorgon :)


Idag har vi inga planer .
Är öppna förskolan mellan 13-15
Men vet ej om vi går dit .
Beror på hit Noel har sovtid osv.
En promenad blir de iaf.
Igår när jag gick va de oplogat, ren träningspasset :) 
Sen tillbringa jag och Noel tid hos mamma, Simon va på något jobb :) 
Sen hade jag mitt spinningpass, stanna även på bfit !
Väldigt skön avslutning på veckan :)

Åh dom gör fattigariddare på tv, de gjorde farmor till mig förr .
Har aldrig gjort de själv men är ju suuuupergott !!!
De får nog bli mellis eller kvällsfikat någon dag i veckan !!!

Idag kommer äntligen Nelly !!
Nu blir de fart och fläkt. 
Hoppas vi håller oss friska ! 

Ha en bra vecka !!!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0