Tisdag

Hur kan man känna sig så himla missnöjd med de mesta på ens kropp?
Jag vill kunna titta mig i spegeln och verkligen känna,
Va fin jag är, jag duger som jag är.
Men istället känner jag något helt annat.
Jag är inte nöjd med något på kroppen,
Kommer man någon gång att bli nöjd ?
Jag hatar att ta på mig kläder för jag tycker allt sitter fult och ja passar inte i något.
Jag blir nedstämd och på dåligt humör.
Varför inte bara acceptera kroppen?
Allt sitter verkligen i huvudet ..men jag vet verkligen inte hur jag ska tänka om .
Visst har jag känt såhär en längre tid, men nu blir ja verkligen ledsen över de jag ser .
Spelar nog ingen roll hur mycket man tränar eller hur nyttigt man än äter så blir man nog aldrig nöjd ..

Jag sitter och dricker en kopp kaffe och funderar lite :) 
Har inga planer alls idag .
Igår fick Noel sina 3 månaders sprutor.
På kvällen fick han hög feber och va allmänt kinkig.
Ville bara sova i famnen ❤ 
Natten va inte så lätt den heller.
Han ligger just nu i gymet. 
Som han håller på där, han greppar saker och förflyttar sig åt alla håll och kanter . Han blir så himla stor .
Man lägger han på ett sätt och hittar han på ett annat ❤

Nu lite mer kaffe så man vaknar till .



Kommentarer
Postat av: Sofie

Du ÄÄÄÄR fin som du är och du duger PRECIS som du är <3

2013-09-14 @ 10:28:26
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0